En rolig ondagkväll

2009-09-30 14:28:49 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Ikväll händer två roliga saker.

För det första ska jag ha mykidoo visning hos en kompis. Ska bli super skoj och det ser jag verkligen fram emot. För det andra så startar Grey´s anatomy ikväll igen. Härliga underbara serie. Tyvärr har jag en känsla av att det blir ett sorgligt avsnitt ikväll. Gäller väl att sminka av sig i god tid och ladda upp med servetter att torka ögonen med.

Kan man önska sig mycket mer av en helt vanlig onsdag kväll? Jag tror inte det.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh men lycka till ikväll :) Va roligt!!! Kommer gå super bra! Har ingen visning nu förrän om en vecka o de bara kliar i kroppen att komma ut igen!!



Däremot så tänkte jag skvallra här vad jag ska göra på fredag, är mitt i matlagning men tog en paus o Astrid sitter framför teletubbies så bloggen får vänta lite, men de ringde från Mykidoo o undrade om jag vill stå med på Underbara barn mässan i älvsjö med dom på fredag! Ska bli så himla kul!!



Ha en toppen kväll gumman!



Kram kram!

2009-09-30 @ 18:05:02
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback