Fredá kväll

2009-09-18 17:16:05 Mitt mammaliv
» Kommentarer(6) «


Nu är en morotskaka färdig... bara en kvar. Ska bli gott med en smakbit ikväll:)

Våran lilla tjej håller på att få en hörntand. Inatt var hon vaken mellan 22.30-24.00 och bara var ledsen. Idag har hon ätit jätte dåligt och jag tycker att hon känns lite varm på pannan. Nu sitter hon här nedanför mej och grejjar med sina solglasögon. Hon är så lugn att jag nästan blir chockad. Inte ofta som hon är nöjd att sitta på golvet och grejja för sig själv. Speciellt inte om jag sitter vid datorn samtidigt. Hon avskyr när jag sitter vid datorn. Vilket iofs är bra, för då gör jag inte det när hon är vaken.

Ikväll kommer en kär vän hit och håller mej lite sällskap. Vi ska käka kycklingsallad och se på film. "Dumpa honom" blir det. Hoppas att den är bra. Har inte hört så mycket om den, men det är ju massa känt folk med så den borde ju va ok tycker jag.




Imorgon kväll är vi bjudna på middag till ett par vänner. Kommer bli trevligt. Innan dess ska jag försöka hinna med att gå en sväng på lördagstorget och kolla en jacka jag såg på lekparken igår. Mira skulle verkligen behöva en bra höstjacka med lite värme.



Jacka av mäket villervalla
Tycker den var skittuff!

Önskar er en toppen fredagkväll och en härlig helg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, skulle bara tipsa om att en barnklädesbutik i Taberg har 20% på Villervalla tom imon lördag...

2009-09-18 @ 21:08:51
Postat av: Anonym

På alla höstnyheter var det, vet ej om jackan är det.

2009-09-18 @ 21:12:47
Postat av: Tova

Åh morotskaka, gud så gott! Såå längesen jag bakade själv, men det är ju självklart godast...

Just nu nöjer jag mig med små smakprov från caféet där jag jobbar flinar

2009-09-19 @ 00:11:54
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Carro

Va gott med morotskaka :-P Måste jag se till att baka någon dag!



Den jackan är jättefin! Jag har varit sugen på att köpa den till Vendela också..¨Kram

2009-09-19 @ 13:29:32
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/
Postat av: Carro

Glömde föresten berätta.. Förra förlossningen tog totalt 8 timmar, men att öppna sig från 6 cm till 10 cm gick på bara 1 timma. Så slutet gick väldigt snabbt! Så min bm sa att jag ska förbereda mig på en ännu snabbare förlossning denna gång.



Hoppas som sagt att ni lyckas få en barnvakt, att ligga själv och föda kan inte alls vara kul. Känns otänkbart i mina ögon :-S

Kram igen

2009-09-19 @ 13:47:40
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh det blev en Villervalla-jacka! De är så fina!!



William har ett helt gäng med höstjackor redan... men annars hade det kanske blivit en här också! ;-)

2009-09-20 @ 10:24:24
URL: http://lindaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback