Fyndat på Gekås, Ullared!

2009-09-29 21:37:12 Shopping
» Kommentarer(1) «


Ni kan ju bara gissa hur trött jag är just nu på en skala. Datafreak som jag är så kan jag ju inte gå och lägga mej utan att kika in på mina favvosidor först.

Har tagit några bilder på mina fynd som jag tänkte jag kunde visa er. Orkade inte fota allt... men några av de köp jag är mest nöjd över är med på bilderna.

Är lite missnöjd över att det var jätte urplockat på vinterklädes fronten. Fanns en overall som var i storlek 86-92 men den såg enorm ut så jag vågade inte köpa den. Fick bli ett tvådelat set istället. Könsneutrala färger såklart:) (Känns dock väldigt pojkigt. Får piffa till den med en hello kitty mössa och röda vantar.

 
Jackan och byxorna var tyvärr alldeles för stora, bara att hoppas att Sessan växer mycket de nämsta veckorna!:)
En åkpåse i rött blev det också till nya vagnen. 229 kr. Ett fynd enligt mej. Verkar jätte varm o gosig.



Lite kläder till Mira. Blev mycket rosa idag... kunde inte låta bli.
Dom har verkligen fått Hello Kitty och Alfons feber på Gekås. Så gillar ni de märkerna borde ni ta er en tur dit o fynda.


Ett litet startkit till bebisen. Skulle ha köpt några bodys till... men jag har ju några månader på mej att shoppa. Finns ju fler butiker med underbara kläder också :)

Köpte även några leggings och toppar till mej som jag kan ha nu under graviditeten.
Julklappar till Mira åkte också ner i kundvagnen.
I det stora hela är jag mycket nöjd med min resa och jag hittade det jag ville ha.

Avslutar med en bild på Mira då hon fick testa på att måla med sina nya kritor. Duktiga tjejen.


Kommentarer
Postat av: Carro

Va fina kläder!! Jag längtar tills jag ska åka dit :-) Och jag har ul några dagar inna så hoppas på få veta vad det är i magen då.. Kan ju behöva köpa en helt ny garderob om det är en kille ;-)

Kram

2009-10-02 @ 12:02:58
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback