Höst fixaren...

2009-09-04 11:01:12 Shopping
» Kommentarer(2) «


Nu är jag fast. Kan inte sluta. Surfa, klicka, surfa, titta, hit o dit.

Det är höst nu vilket betyder att man "måste" fixa lite där hemma. Med tanke på vår krassliga budget just nu så måste det bli för en billig peng jag höstfixar detta året. Några kuddar, en gardin och någon ny duk. Men så till det viktigaste....VÄGGDEKOR!

Nu gäller det bara att bestämma sig för stil och mönster.

Någon som har några bra förslag på billiga sidor på nätet att beställa ifrån, eller förslag på motiv, text???

Själv har jag hitatt dessa o jag bara älskar dem....

Till vardagsrummet...


Eller denna... (Gillar den bäst)

(Bilder från rusta.se)

Till sovrummet ovanför sängen...





Ja, det var de jag hittat än så länge i hyffsat pris. Vilken gillar du bäst?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag gillar den första bilden med bron och den sista men den i mitten var oxå häftig med dom gula taxibilarna...svårt val! Nä, jag måste ändå rösta för den första bilden !=)

2009-09-04 @ 12:47:40
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Therese, vad kul att göra om! Jag gillar den översta stadsbilden bäst och den första textbilden. Vad fint ni kommer få det!

2009-09-08 @ 15:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback