Ibland känns en timme som en dag...

2009-09-07 19:49:00 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Nu sover Sessan äntligen efter en lååång dag. Inte ett pip sa hon när jag lade ner henne i sängen. Jag sitter här med huvudvärk och funderar på hur jag ska orka dansa ikväll... men dansa det ska jag. Kommer jag bara dit så brukar det gå bra. Får ta det lugnt med tanke på att magen också känns överansträngd idag. Så kan det va när man storhandlar, städar och packar upp tre resväskor på en och samma dag. Känns ju larvigt att inte klara mer än så innan magen gör uppror.

Just nu är jag såå sugen på nåt. Vet inte riktigt på vad heller. Inte godis, inte chips, möjligtvis glass... helst av allt skulle jag nog vilja ha en fruktsallad. Typiskt att jag bara har äpple och banan hemma.

Nu ska jag sätta mej i soffan och vila en timme innan jag åker på dans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback