Kväll och tröttheten har lägrat sig...

2009-09-08 21:57:53 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Jag är såå trött. Sitter och ser på en halvdålig film och funderar över om jag inte ska slå av och gå och lägga mej istället.
Idag har vi fått såå mycket gjort här hemma. Jag är riktigt stolt över oss båda två. Mira hjälper inte direkt till med städningen. Hon är mer den som river ut allt som man just plockat ihop.

Ikväll har vi haft besök av två goa vänner och deras 8 veckor gamla flicka. Fick en liten förhandsvisning på hur det kan komma att bli med två barn här hemma. Skillanden är väl bara att då är man två att ta hand om barnen, ikväll var vi fyra personer.
Mira var helt imponerad av lilla bebisen. Lite avundsjuka fick vi dock se när bebisen fick all uppmärksamhet, Då var Mira snabb till att skrata högt eller skrika för att vi skulle titta på henne istället.

Undra hur det kommer att gå när jag tar med Mira till mvc imorgon? Gissar att hon inte kommer att gilla om jag lägger mej i sängen där borta för att lyssna på lilla pyrets hjärtljud. Hon var ju inte alltför imponerad när vi var på ultraljudet och doktorn grejjade med hennes mamma.

Nu kom iaf maken och sa att han tänkt gå och lägga sig, så då tänker jag också göra detsamma.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback