Måndag

2009-09-14 09:20:11 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Idag ska jag och Mira gå till bibblan. Det var alltför länge sen jag var dit nu. Kanske har det kommit in någon ny bok sen sist:)

I eftermiddag ska vi sen och kolla på liggdelen till vagnen. Hoppas den är fin nu. Vore ju hur skönt som helst om vi kunde få det här med vagnen klart redan nu. Det enda som fattas sen är en åkpåse till Mira... men det hinner vi nog fixa innan januari. Har hört rykten om att de har åkpåsar på ullared så jag kan ju kika på den o se om den passar. Bebisen får klara sig utan åkpåse. Ett tjockt täcke och någon gosig filt så kan nog den hålla sig varm i januari också.

Nu ska vi gå ut i lekparken en stund innan klockan blir tio. Det första Mira gör när hon vaknat är att ställa sig vid dörren och gnälla. Hon älskar att va ute vår lilla tjej. Tråkigt för henne att hennes mamma inte är lika mycket utemänniska... Speciellt inte klockan sju på morgonen.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej!

Babytider har bra åkpåsar, där köpte vi en till Erik.

2009-09-14 @ 09:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback