Marknad

2009-09-26 08:32:11 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Idag är det marknad här i stan. Jag och Mira tänkte ta en sväng dit och kika lite. Maken ska träffa en polare under förmiddagen, så det är väl lika bra att jag och Mira hittar på nåt istället för att bara sitta inne hela dagen.
Tyvärr är inte vädret det bästa och det ser att att kunna börja regna närsomhelst.

Tänk att hösten verkligen är här nu. Det doftar höst ute, det är kallt som på hösten och folk ser så där burriga ut som man blir på hösten.
Jag gillar höst, det är mysigt. Men jag hade inte tackat nej till att ha sommaren kvar lite längre.

Om vi ska hinna på stan innan torget stänger så är det nog dax för mej att hoppa i duschen nu och göra mej iordning.

Önskar er alla en fantastisk helg.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, nu är det verkligen höst ! Det känns överallt men jag håller med dej,den är otroligt mysig ! Hoppas ni får en trevlig dag trots det tråkiga vädret ! Kram

2009-09-26 @ 09:29:12
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: Toni

Här har jag inte varit sen du stack utomlands, hur har du det?

2009-09-26 @ 17:47:36
URL: http://toni.bloggme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback