Min första färdiga bugaboo suflett *stolt*

2009-09-30 12:57:20 Syhörnan
» Kommentarer(0) «


Nu är jag klar med min suflett. Kantbandad och färdig. (Fattas bara ett gummiband på ett ställe) Behöver ändra på mönstret lite till nästa gång. Den är lite bucklig här och var och hänger inte riktigt slätt o fint. MEN, jag är oerhört stolt att jag blev klar och att den går att använda överhuvudtaget. Min mamma kan intyga att de grejjer jag sydde på slöjden i skolan aldrig gick att använda. Kom alltid hem med saker i fula tyger och konstiga former. Kan aldrig tänka mej att se var sydda speciellt bra heller. Men nu ni har det blivit lite förändring hos en viss Therese. Jag kan visst sy. Bara jag vill:)


 

 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback