Myslördá

2009-09-19 23:00:39 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Nu är vi hemkomna igen efter en jätte mysig kväll med god mat och trevligt sällskap. Mira var på topp humör hela kvällen och först klockan nio började hon visa tendenser till trötthet. Vi kom hem strax efter nio och hon somnde som en stock i sin säng.

Jag har just sett klart på en film med värdelöst slut. Jag hatar att se på filmer som inte slutar som man vill... eller som inte har något riktigt slut alls.

Mins ben värker, magen är stenhård och ögonen kan knappt hålla sig uppe... frågan är väl bara vad jag gör här framför datorn i det läget?

Måste bara berätta innan jag hoppar till sängs att Mira lärt sig säga lampa idag. "Ampa" kallar hon den. Ett till ord till hennes lista på ordförråd, den växer för var dag även om det går sakta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback