Som från ingenstans...

2009-09-20 14:56:01 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Ibland kan man bli så där otroligt hösttrött. Även om solen skiner och luften är frisk så kan det ändå va så att man upplever det som att luften går ur en alldeles.
Just nu känner jag mej ungefär så trött. Mira också. Skillnaden mellan oss är väl att hon får gå o lägga sig medans jag måste städa.

Ikväll får vi besök av Frida och David. Ska bli jätte trevligt... men jag hoppas att jag lyckas skrapa ihop lite mera energi tills dess.

Sitter här och funderar på vad vi ska bjuda på för mat. Någon med något bra förslag? Är inte alls sugen på varken tacos eller paj... ungefär där tog också mina förslag på mat slut.

Åhh...nej! Nu verkar det som att Mira vaknar. Hon som borde sova iaf en timme till:/


Mira tar det lugnt i soffan. Ungefär så här kan man se ut när man är hösttrött.
Visst är hon cool i sina nya benvärmare då!?:)


Kommentarer
Postat av: freja

åh, värsta prinsessoffan!

2009-09-20 @ 16:24:57
URL: http://stocktownstories.blogg.se/
Postat av: malin

vilken underbar liten tös du har..:D

2009-09-21 @ 07:01:28
URL: http://framtidensfrisor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback