Första visningen...

2009-09-16 21:55:08 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Min första visning för mykidoo är nu avklarad. Det var super trevligt. Vi pratade, skrattade och tittade på bebisar o så mitt i allt berättade jag om företaget och visade upp kläderna och alla andra produkter. En mysig kväll med härliga vänner helt enkelt.

Imorgon är det torsdag och inget på schemat förrän till eftermiddagen då jag ska hem till en god vän o fika.

Just nu är jag trött och har redan börjat bli nervös över att Mira ska vakna lika tidigt imorgon. Jag skulle verkligen behöva en rejäl sovmorgon framöver... kanske jag har en snäll man som kan ta hand om Mira någon dag under helgen så att jag får sova lite.

Vi hörs imorgon vänner.

Kommentarer
Postat av: Amelie

Hej, förlåt att jag är lite seg med att svara men idag har det vart fullt upp :D Det blir väl så ibland. ^^ Jag såg att det gick bra på mykidoo-visningen. Fick du sålt något eller visade du bara upp sakerna? nyfiken i en strut Jag har fått en massa information eftersom jag pratat med de på mykidoo. Idag skickade jag till och med in lapparna att jag skulle köpa väskan jipii så då får man väl bara hoppas att det kommer något bra ut av det ;) Ha det underbart! /Amelie

2009-09-16 @ 22:42:14
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback