V 22...

2009-09-08 13:13:41 Graviditeterna
» Kommentarer(2) «


Jag lovade er att lägga in någon magbild från förra graviditeten för att jämföra med en nuvarande magbild.

Här kommer de bilderna:

  
DÅ: V 22, 1:a graviditeten             NU:  v 22, 2:a graviditeten

Vad tycker du, är det någon skillnad?

Själv tycker jag att magen börjar komma ikapp nu. För 3 veckor sen skillde det mycket om man jämförde... på de här bilderna är det inte jätte stor skillnad. Men visst tycker jag ändå att jag är större nu än sist.

Kommentarer
Postat av: sofia

du e större nu!!=)



härlig bild!!



kramar

2009-09-08 @ 17:50:35
Postat av: Jenny

Nja, jag tycker då att du ser likadan ut på båda bilderna eller kanske en aning större på den nya bilden... hmm svårt att avgöra, men du är lika vacker som du var när du väntade Mira !=) Hörs vi snart ??! jag saknar ju dej ! =)

2009-09-09 @ 09:14:51
URL: http://fitforababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback