Välkomnandet som i en dröm

2009-09-02 13:46:26 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Nu är jag hemma igen. Hemma på fast mark.

Blev välkommen av en liten tokfia som strålade som en sol, sprang med öppna armar och kastade sig i min famn. Ni förstår, det blev ett sånt där välkomnande som man bara kan se på film. Ett perfekt välkomnande, precis som jag drömt om. Verkade som att hon inte glömt sin kära mor iaf trots att jag svikit henna och lämnat henen själv i en hel vecka.

Jösses va stor hon blivit då min lilla Miris! Kändes nästan inte som att det var min tjej som mötte mej på perongen. Vet inte om det var mössan som gjorde det mesta eller om hon helt enkelt lyckats förändra sig så mycket på bara en vecka. Nu ligger hon iaf och sover och jag tittar på klockan hela tiden för att snart få klarsignal att gå in och väcka henne. Vill inte va utan henne en sekund till!

Nu sitter jag här och har lite beslutsångest om jag ska ladda in alla mina bilder och berätta för er hur vi haft det eller om jag ska prioritera den här tiden och gå in och läsa alla mina favvobloggar. 200 inlägg har jag på bloglovin att gå igenom. Det tar en stund att läsa:)


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilket underbart välkomnande! :-) Hoppas resan har varit jättebra. Hade gärna tillbringat nån vecka i sol och värme jag också!

2009-09-02 @ 14:46:17
URL: http://lindaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback