Arg på H&M!

2010-04-23 16:11:14 Shopping
» Kommentarer(2) «


Hoppsan! Jag vaknade klockan kvart över tre av att telefonen ringde. Då låg jag och Theo och sussade så gott i stora sängen. Mira fick vi väcka så snart jag kommit på benen igen. Inte så bra att hon fick sova till efter tre när hon vanligtvis inte får sova längre än till två. Vi var visst trötta hela familjen. Theo sover fortfarande.
Jag får nog skylla mej själv att Mira kommer att vara uppe till sent ikväll. Maken jobbar till klockan tio så det kan ju i och för sig vara ganska trevligt med lite sällskap.

Jag fick ett efterlängtat paket från H&M idag. Det skulle innerhålla en klänning till Mira som jag fått restad sen januari/februari. När paketet kommer så upptäcker jag att det bara är ett kuddfodral i det. Klänningen till Mira har blivit slutsåld och jag fick alltså ingen. Det betyder att den helt fantastiska klänningen inte kommer att finnas i vårt hem iaf. Jag hade kunnat köpa den i butik för länge sen men har snällt väntat på att den skulle komma i paketet... o så får vi den inte. Fy va arg jag blev! Nu måste jag till H&M i morgon och se om vi har sån tur att den kanske finns kvar i butik, vilket jag skulle bli förvånad om den gör.


Denna klänningen var det jag hade köpt men inte fick.


Kommentarer
Postat av: sandra

Usch vad tråkigt! Hoppas du hittar den i butiken. Jag kan kolla om jag ser den här i stan också om du vill..

2010-04-23 @ 18:57:13
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Marlene

Jätte fin klänning!

Tråkigt när det krånglar..

2010-04-24 @ 08:41:32
URL: http://bymarlees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback