Bara 3 timmar kvar

2010-04-07 16:02:07 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Nu har jag klippt ut mönster och tyddelar till både en tröja och en sprakdräkt/pyjamas. Ikväll när lugnet har lagt sig här hemma ska jag sätta mej och sy. Ska testa en ny modell av tröja som jag hittat i en tidning jag lånat från bibblan. Få se hur den blir att passa Theo.

Jag har inget tålamod idag och det får mina stackars barn ut för. Jag tror det enda raka är att klä på barnen och gå ut en sväng, det är nog enda sättet att hålla allas vårt humör ovanför bristningsgränsen idag. Vore ju tråkigt att avsluta dagen med tårar. Vet bara inte hur jag ska orka mej upp ur stolen och ut på promenad när musklerna i kroppen skriker och energin flög till kina för längesen.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Jobbigt med sådana dar. Hoppas du får en bättre imorgon!

2010-04-07 @ 19:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback