Dagen har nått sitt slut...

2010-04-10 18:27:37 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Det var Maken som fick stå för underhållningen idag. Mira och han gick ut och bytte till sommardäck på bilen medans jag och Theo lade oss sida vid sida i stora sängen och sov. Jag vaknade nästan två timmar senare av att Mira kom in och sa hej.
Nu mår jag sådär lagom dåligt som man kan göra när man sovit middag för länge.

Ikväll ska jag testa att lägga Theo lite tidigare och sen se hur natten blir efter det. Han har under någon veckas tid visat intresse för att lägga sig redan klockan sju- åtta på kvällen. Jag vill egentligen inte lägga honom så tidigt pga att jag med största sannorlikhet kommer att få lov att amma en gång under natten igen... men så tänkte jag att med lite tur så kanske han sover lika länge iaf. Tror dock att lillgodan är inne i någon tillväxtfas just nu. Han sover och äter oftare nu än innan. De senaste två nätterna har jag även fått lov att ge honom ett mål mat vid fyra tiden. Svårt att veta om nattmålet beror på mer hunger eller att storasyster väckt honom.

Nu nalkas det mat här hemma. Håll tummarna att Mira somnar ikväll.



Ps: Vilket fantastiskt sista avsnitt av solsidan! Det måste ni se!


Kommentarer
Postat av: Linda

åh vilken fin bild! Han e ju såå söt.

Kram

2010-04-11 @ 14:48:08
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback