Duktiga jag

2010-04-20 18:57:07 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Åhh vad jag har varit duktig i eftermiddag. Jag har gått omkring och städat och plockat. Tagit hand om sådana grejjer som jag annars brukar låtsas om som att jag inte ser. Imorgon ska jag storstäda toaletterna och dammsuga/våttorka golven. Efter det ska jag ta en stor kopp kaffe och pusta ut. Jag älskar när det är storstädat här hemma och allt skiner och är på sin riktiga plats... tyvärr är det inte ofta vi har det så städat.
Jag orkar liksom inte gå och plocka hela dagarna. Speciellt inte nu när solen skiner och man mycket hellre vill vara ute.

Om en stund ska jag lägga Mira. Theo får nog vara uppe lite senare ikväll för han sov sitt långpass lite senare i eftermiddag än han brukar. Tyvärr betyder det att han kommer att vara tok pigg nu när jag ska lägga Mira och det brukar oftast resultera i att hon inte heller vill gå och lägga sig.

Ja... kanske dax i att ta tag i läggningarna nu. Det är ju en del rutiner som ska göras innan så det tar en stund innan de ligger iaf. Tandborsten nästa...

Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Vad duktig du varit!

O jag håller med dig om att det är så skönt att sätta sig ner o pusta ut efter att man städat klart. Synd bara att det inte håller sig städat längre hemma ;)



Hoppas att dina fina barn somnar i tid o att du hinner ta det lite lugnt själv ikväll :)

2010-04-20 @ 20:33:12
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback