Effektiv viktminskningsmetod?

2010-04-06 07:44:10 Träning
» Kommentarer(2) «


Klockan 10.30 idag är det mammajympa i stan. Jag funderar starkt på att rota fram träningskläderna och bege mej dit med lillgrodan.
Det som gör mej lite orolig är min usla kondis. Jag kommer att DÖ under passet och garanterat få lov att ge upp efter halva. Men om man aldrig börjar så lär man ju aldrig bli bättre.

Denna veckan gick som förväntat och jag står kvar på -2 kg sedan förra veckan. Däremot har det blivit ett litet minus på måttbandet runt magen. Alltid nåt.

Men med det beskedet i bakhuvudet så tror jag att jag behöver träningen. Ska jag gå ner de här sista stenhårda kilona så finns det nog ingen annan utväg än att gå den hårda vägen. Lite mer kolhydrater och så träning på det. Kan bli en lyckad kombination till att både må bättre och väga mindre.

Håll tummarna att jag överlever.

Kommentarer
Postat av: Mariam

Hurtiga människa!! Håller tummarna för att du blir av med de där kilo du vill, även om jag definitivt bara satsar på att se ut som du. ;)

2010-04-06 @ 08:06:04
Postat av: jenny - tävla om ett barnklädpaket hos mig ♥

Hej gumman, snart får vi dra igång och köra våran stegräkningstävling :P



Själv har jag 18 kilo som ska bort, hua, men det är i alla fall inte 35 + som med Astrid, får se det ljusa i det hela ;)



Kramar!

2010-04-06 @ 12:17:32
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback