Hurtbulle, Yes I am!

2010-04-06 13:11:28 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «




Just hemkommen från träningspasset. Kändes mycket bra att äntligen va där. Passet var inte jätte hårt heller utan alldeles lagom att börja med. Känner mej redan laddad att gå dit igen. Det är så det ska va. Första passen får inte bli en chock för kroppen för då ger jag bara upp och skiter i det. Nej, när jag känner att jag fixar det då blir jag bra mycket mera peppad.

Snart kommer Mariam och pojkarna hit. Ska bli trevligt. Mira ligger och sover och tar igen sig efter sin tidiga morgon som började redan klockan fem! Theo ligger ute och sover och ska snart få lite mat i sig så att även han kan vara pigg och glad när besökarna kommer.

Nä nu är maten slut på tallriken så dax att köra igång med lite städning så att det åtminstone ser hyffsat ut här hemma i eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad duktig du är! Tyckte Theo att det var roligt? Jag tänkte nog försöka träna ikväll men föredrar hellre dagtid egentligen. KRam

2010-04-06 @ 14:30:22
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback