Middagsbus

2010-04-20 15:14:21 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Igår gjorde min kära make en sak som han direkt sa att han för alltid kommer att få ångra. Han busade till det lite när Mira skulle sova och lät henne ligga i vagninsatsen i sängen.

Idag när Mira skulle sova så var hon nöjd med att ligga i sängen. Hon låg dock och pratade en stund, men somnade sedan. Maken skojjade med mej och sa innan han gick till jobbet "Vi får väl se om hon ligger på golvet i ligginsatsen när du väcker henne".

Nej hon låg inte på golvet i ligginsatsen när jag kom ner. Däremot hade hon själv burit upp den i sängen och tillsammans med några böcker så småningom somnat.

Se själva på mitt lilla bustroll....

Vems ben är det som sticker ut?

"Åhh nej, jag vill inte vakna"


"Mamma, gå ut!"


Kommentarer
Postat av: Anna - Väntan på nummer 2 :)

Hej. Jag har Publicerat veckans blogg. Hoppas du får lite flera läsare.



Kan du inte fota Miras rum? det ser hel mysigt ut. Vi ska nämligen snart börja fixa Felicias rum. har idétorka..

2010-04-20 @ 16:27:55
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Miaa

Hehe =) Riktigt fina byxor det där :) Vart kan man hitta dom?



kram Miaa.

2010-04-20 @ 23:19:50
URL: http://actioonradar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback