Mys med sjungande bebis

2010-04-23 20:39:12 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «




Bild från idag när vi var ute och lekte i blåsten.

Just nu hemma hos oss ser det ut som nedan. Theo ligger och sjunger med i "Så ska det låta". Hur jag än lägger honom vrider han huvudet av sig för att titta på programmet. Även i magen var "Så ska kan låta" en favorit.




Jag har troligtvis feber nu och har hemsk huvudvärk. Hade jag inte räknat med att bli sjuk helt plötsligt. Hoppas det går över under natten och att det inte blir värre.

När det här är slut på tven ska jag sätta mej och se på filmen jag hyrde. "Så olika" heter den. Hoppas den är sevärd. Har inte hört så mycket om den. Svenska filmer kan ju va lite sisådär.

Hoppas ni har en mysig fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: stine - mamma till Wiggo

va söta de är, roligt han sjunger, han kanske kommer vara med i programmet en vacker dag :)

2010-04-23 @ 22:36:06
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: Petra

så fint han sjungenr hihi,hoppas du krya på dig kram o trevlig lördag.

2010-04-24 @ 07:18:06
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback