Nysydd solhatt och träningsvärk

2010-04-19 22:30:18 Syhörnan
» Kommentarer(0) «


Jösses vilket träningspass den afrikanska dansen var! Riktigt svettigt och riktigt roligt. Stegen var väldigt basic och ser för blotta ögat ganska lätta och intetsägande ut. Men det var riktigt jobbigt! Jag kommer att ha ont i varje liten muskel i min kropp imorgon. Är redan helt mör och slut i kroppen. Så det ska kännas efter träning! Ska bli spännande att se hur mammajympan går imorgon efter den här genomköraren.

Ikväll har jag sytt min första solhatt. Det var jätte svårt att få den bra och jag måste nog rita om mönstret mer noggrannt till nästa gång. Synar man den noga så ser den inte alls bra ut. Men nu vet jag vad jag ska tänka på till nästa gång iaf. Tur att jag bara använde mej av ett billigt provtyg. Ska bli spännande att se vem hatten passar på. Tanken är att den ska vara till Mira, men jag tycker mer att den ser ut att vara i Theos storlek. Bilder på när någon provar den kommer imorgon. Jag tänker inte väcka barnen för att prova hatt:) Nallen fick agera provdocka.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback