Onsdagkväll

2010-04-21 20:19:33 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Klockan är strax efter åtta och nu sover båda barnen sött. Det var lite knöligt med Mira i en timme men hon gav upp till sist och jag "vann". Hon somnade i sin säng och det känns som ännu en seger. Jag hoppas så att detta krångel snart är över.

Theo var jätte trött ikväll och även han fick gå och lägga sig halv åtta. Nu sover han gott och jag håller tummarna att han fortsätter med det lääänge.

Förlåt att det blir så mycket snack kring sömn men det är verkligen det som är vårt stora bekymmer just nu.



Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Det är inte så lång tid tills även jag ska hoppa i säng. Den dumma hockey förstör min onsdagkväll som alltid brukar fördrivas framför grey´s.
Jag får väl sitta kvar här vid datorn få se om jag hittar på någon kul sida att fördriva tid på:)


Kommentarer
Postat av: Anna - Väntan på nummer 2 :)

Förhoppningsvis så börjar L med renoveringen i helgen. Det ska bli så skönt att få bort alla leksakerna från tvrummet.



Ja du det här med sömn är knepigt. min blogg kommer nog oxå handla mycket om sömn när vi slutar med nattvällingen + när gumman flyttar in till sitt eget rum.



Hoppas ni får en bra dag.

2010-04-22 @ 07:20:21
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: sandra

Har också stora bekymmer med sömnen här hemma.. Suck! Sambon är borta denna vecka så nu är jag jätte trött eftersom båda vaknar på nätterna. Vet inte varför Alvin vaknar! Han äter ju inte välling eller något på natten, vet inte hur man ska lösa sdet heller.. Kram

2010-04-22 @ 08:50:13
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Jag förstår dig, fungerar inte sömnen så är blir det det stora samtalsämnet hemma o med andra=)

2010-04-22 @ 10:40:04
URL: http://lillyovi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback