Såå vackert!

2010-04-15 11:58:32 Theo växer & utvecklas
» Kommentarer(0) «


Sitter och kikar på låtar som vi ska ha till barnvälsignelsen. Finns så många fina låtar man skulle kunna ha med. Hittade en favorit som vi måste ha med. Texten kommer nedan. OM, jag säger OM jag lyckas samla ihop nog mycket mod så kanske ska jag sjunger den själv på barnvälsignelsen.

För evigt och för alltid (skriven av Elin Örebrand)

Ännu en sekund

Ännu en minut av ett liv med dig

Har världen börjat om?
Har jag levt ett liv innan du kom?

När du öppnar dina ögon vill du säga mig nånting?
Du är den allra största gåvan nånsin i mitt liv
Jag ser dina små händer smeker ömt din kind
En liten, liten mänska som förändrat allting

För evigt och för alltid

Du vilar i min famn

Som om tiden stannat till
Och det enda som jag vill
Att sitta här för evigt
Med dig i min famn
Jag som alltid var på väg
Har nu landat någonstans

Vart du än vill gå
Vem du än vill bli finns jag här för
Allting som jag gör
Allting som jag är är för dig

När du öppnar dina ögon vill du säga mig nånting?
Du, den allra största gåvan nånsin i mitt liv

För evigt och för alltid
Du vilar i min famn
Som om tiden stannat till
Och det enda som jag vill
Att sitta här för evigt
Med dig i min famn
Jag som alltid var på väg
Har nu landat någonstans

Vill ni lyssna på låten kan ni göra det HÄR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback