Snart klara för kalas

2010-04-17 09:30:13 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Jag har sprungit omkring som en yr höna hela morgonen. Klätt på barnen, fixat frukost, klätt på mej själv, bytt på Theo igen som spytt ner sig, strykt kläder, slagit in paket m.m. Nu snart tror jag att allt är på plats och vi kan bege oss iväg på två års kalaset.

Tro det elelr ej men Mira sov till halv sju imorse! Fantastiskt. Självklart bajsade Theo ner både sig själv och säng när klockan var sex så jag fick inte sova så länge ändå. När jag väl hade bytt på honom och var redor för sängen igen så vaknade Mira. Jag hatar att vår trapp knarrar så dant.

Nu ska jag sätta på alla barn ytterkläder. Det kommer med största sannorlikhet att bli kaos!

Kommentarer
Postat av: Mariam

Visst är det typiskt när de gör så. Det slår aldrig fel, särskilt inte på morgonen när man gärna sover några minuter till. Har hänt mig flera gånger också.

2010-04-17 @ 12:59:21
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback