Vår dag i ord

2010-04-22 21:51:03 Mitt mammaliv
» Kommentarer(4) «


Hade planerat att gå till öppnaförskolan i förmiddags, men jag tog istället sovmorgon med Theo.

Efter lunch fick vi besök av Malin och Nicolina. Vi fikade, lekte och var ute en sväng. Mira tyckte det var roligt med kompis och det tyckte även jag. Alltid skönt med besökare och aktiviteter på eftermiddagarna... tiden kan gå lite väl sakta annars.

Kvällen blev en bra kväll. Mira somnade klockan sju, det vill säga på en gång när jag lade ner henne. Theo somnade en timme senare nöjd och glad.

Nu visas det hockey på tven och jag är sådär lagom road. Tur att det är ok att lägga sig när klockan börjar närma sig tio. Jag är fortfarande väldigt trött idag.

Maken kom hem strax efter nio med en mycket rolig nyhet. Han har fått nytt jobb! Så numer kan han titulera sig Musikkonsulent.


Kommentarer
Postat av: sandra

Kul med ett nytt jobb! Vad gör en musikkonsulent? Skönt att dom kom i säng i tid.. Kan vara lite små jobbigt annars :)

2010-04-23 @ 07:23:52
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Mariam

Oj vad rolig för Micke. När börjar detta och vart? Hoppas det blir bättre arbetstider. Kram.

2010-04-23 @ 08:35:48
URL: http://[email protected]
Postat av: Anna - Väntan på nummer 2 :)

Grattis till nya jobbet. va pysslar en sådan med? :)

Det verkar gå bättre med sömnen. Hur går det med nattätandet? hur mycket & ofta äter mira?



Hur kom ni på namnet Mira? har inte sött på det förut.

2010-04-23 @ 08:44:46
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Malin Thörnberg

Åh vad kul!!! GRATTIS MICKE! Tack för igår! Får vi göra om och hoppas på att Nicolina är lite mer på humör om man säger så ;) Idag är det GNÄLL som gäller här hemma och jag får snart damp :) KRAM

2010-04-23 @ 11:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback