Blä

2010-08-02 07:39:25 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Idag är en pissig morgon. Jag har inte sovit många minuter sen klockan fyra. DEn lilla stund jag har sovit har varit då Theo inte sparkat mej i ryggen eller legat och tjoat. Han har för övrigt också varit vaken sen klockan fyra. Precis när han lyckades somna hlav sju så vaknade Mira och så var det full fart igen.

Jag känner att jag kokar just nu och mitt tålamod är i botten. Huvudvärken gör inte det hela så mycket roligare. Jag antar att Mira känner det på sig att jag inte är på bra humör för hon har gjort allt för att göra livet ännu värre. Kanske lite frukost kan ordna upp vårt soliga humör? Värt att testa iaf.

Bra start på en ny vecka...

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Felicia & gravid med lillebror

Tänk vad livet kan vara härligt ibland :) Sömnen är verkligen så viktig för att orka med två små ( & bara 1 barn...)

2010-08-02 @ 08:11:12
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback