"Dagens" och "dagen"

2010-08-21 20:15:13 Mitt mammaliv
» Kommentarer(4) «



Byxor från H&M
Skjorta från Logg H&M
Slips från lindex



Klänning från lindex

Idag har det varit full fart och jag har inte varit hemma många minuter... vilket känns i både kropp och knopp. Jag är glad över att det är min sovmorgon imorgon och förhoppningsvis får jag ligga till åtminstone åtta.

Förmiddagen startade med ett besök till torget där jag och Louise letade efter fynd. Jag köpte inget:)
Efter torget blev vi bjudna på lunch hos våra vänner och sedan umgicks vi en stund på eftermiddagen.
Efter det blev det snabbt hem för att göra oss iordning till 30 års festen. Theo hade vid det läget inte sovit sedan klockan 11 på morgonen och det var knappast uppladdat för kalas. Mycket riktigt så fick vi åka hem innan sju pga av en gråtande Theo. Stackars liten som inte sovit nästan alls på hela dagen. Han är så otroligt känslig nu för tiden på att sova. Han kan bara sova riktigt bra i sin egen säng med stängd dörr så att han inte störs.

Både Mira och Theo somnade direkt när vi lade dem för en stund sedan. Nu ligger köttet på grillen och potatisen är i ugnen. Jag hinner inte in och läsa mina favvobloggar ikväll och inte svara på era kommentarer heller... men det kommer! :)

Kram o hoppas ni alla har en mysig lördag kväll!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hmm, vet inte riktigt om jag är blind men jag kan inte se någon award här inne? :-) Gulligt av dig iallafall att vilja ge mig en och att du gillar min blogg! <3 Hoppas ni mår bra! Kramar

2010-08-21 @ 21:51:17
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Mariam

Ååå, det är alltid så synd när barnen blir övertrötta men det låter som en mycket trevlig dag. Hur går det ammingen eller snarare frånvaron av amningen?

2010-08-22 @ 08:21:53
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Felicia & Gravid med Lillebror

Vilken fin klänning Mira har/hade på sig.

2010-08-22 @ 12:17:17
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Jannie

Sötnosarna!

2010-08-22 @ 15:49:44
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback