Måndagsfunderingar

2010-08-16 07:50:42 Mitt mammaliv
» Kommentarer(4) «


Ny vecka, ny morgon, tidig morgon. Theo vaknade strax efter sex och hade då självklart gjort världens lass i blöjan, bara att palla sig upp och byta på honom. När vi väl var uppe vaknade även lillskruttan och så var det full fart här hemma på några sekunder.

Idag måste vi åka till bibblan då jag har några ljudböcker som har sista inlämningsdag idag. Beöket dit får nog ändå bli i eftermiddag tror jag. Förmiddagarna brukar gå ganska fort och Theo ska ändå sova snart... det brukar bara bli stressigt att åka ner till stan/centrum på förmiddagarna.

Nästa vecka startar öppna förskolan igen. Fy va jag längtar! Ska bli kul att träffa lite folk igen och roligt för Mira att få komma iväg och leka någon förmiddag i veckan.

Nu är det väldigt tyst i det rummet Mira befinner sig. Så tyst att det skulle kunna betyda bus. Måste kila.


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Ja, nu börjar snart höstens alla aktiviteter...måste komma in i dem på nytt själv också så man får träffa lite folk socialsjuk som jag är=)

Idag ska iaf. lillan till Marina för första gången sen sommaruppehållet. Får se hur d går med lämningen=) Väl på plats tror jag hon kommer inse attt hon längtat efter barnen o inte vilja därifrån när jag väl ska hämta henne=)

kram

2010-08-16 @ 08:31:28
Postat av: Anna - Mamma till Felicia & Gravid med Lillebror

Ett tyst barn betyder oftast trubbel :) När ska Mira börja på dagis? Felicia börjar nästa vecka. Lite ångest..

2010-08-16 @ 08:33:09
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: sara - mamma till wilda

Härlig start på dagen hihihi

2010-08-16 @ 08:54:27
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Låter som en vanlig morgon hemma hos en småbarnsfamilj :)

Måste också på bibiloteket - men för att låna några bra böcker. Mitt "boklager" börjar sina och jag älskar att ligga och läsa samtidigt som jag ammar ;)

Kram

2010-08-16 @ 09:22:26
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback