Marknadsförsäljning, bilstolar och andra planer

2010-08-30 21:53:57 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Idag har varit en fullspäckad dag. Vi fick lite sovmorgon (till kl sju), käkade frukost och gjorde oss sedan redo för öppna förskolan. Det var som vanligt roligt att vara där och Mira fick leka av sig sin energi. Hon lekte så bra att hon sedan somnade gott efter lunchen.
Medans båda barnen sov middag så fick jag besök av Malin. Vi satt och planerade lite inför hösten. Jag har nämligen tänkt sälja mina mössor och dregglisar på lördagstorget här i stan. Nu har vi planerat ett datum och jag ska köra igång med att sy upp en massa mössor inför det. Om det blir mycket "syhörnan" här på bloggen framöver så vet ni varför.
Malin driver ett smyckesföretag där hon säljer kanonfina halsband m.m. Kika in på hennes HEMSIDA om ni är nyfikna. Hon ska alltså sälja sina smycken samtidigt som jag säljer mina mössor. Vad tycker ni om den idén?

När Malin sedan åkt hem så packade jag in barnen i bilen och åkte till Maxi för en storhandling. Efter det hämtade vi maken och begav oss iväg till babayproffsen och 1klass för att kika in deras bilbarnstolssortiment. Theo börjar bli för liten för sitt babyskydd och därför bör vi snart köpa en ny stol till honom. Just nu lutar det åt att köpa en stol som Mira kan ha nu och även sedan när hon ska sitta framåtvänd. Återstår att de vad det blir.

Nu ska jag försöka slita mej från datorn. Hörs imorgon igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback