Nöjd

2010-08-22 19:25:23 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


   

Kvällsmys innan läggdags. Hur goa får man va?!

Det blev en tidig kväll för våra kära barn idag. Mira har inte sovit middag alls idag trots att hon vaknade klockan sex imorse. Theo har även han sovit dåligt och behövde komma i säng tidigare än vanligt.

Nu sitter vi här ensamma jag och Maken. Jag sitter och går igenom alla bilder jag tagit med vår kamera idag. Åhh vad jag älskar att äntligen ha en kamera! Än så länge är jag otroligt nöjd med den. Tar ett tag att lära sig vilka inställningar som är bra osv, men även i autoläge är den grym!

Nu ska jag sätta mej och fixa till några av bilderna, sedan ska jag visa er skillnaden mellan att ha en värdelös mobilkamera mot att ha en riktigt bra kompaktkamera.

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Felicia & Gravid med Lillebror

vad roligt med bilder igen :)

Längtar så efter att mina barn ska ha kvälls mys !

2010-08-23 @ 07:29:24
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback