Nya hösttyger

2010-08-18 12:31:01 Syhörnan
» Kommentarer(0) «




Här ovan ser ni några av de tyger jag redan fallit för i de nya höstkollektionerna.
Bilderna är lånade från "stoff och stil" och "znokdesign".

Grodtyget var ju bara så gulligt. Måste bli en tröja och kanske en mössa till Theo!

På tal om mössor så upptäckte jag igår att jag inte har någon mössa som Theo kan ha. Här sitter jag och syr en massa mössor på beställning och så har jag inte ens lyckats få till en mössa till min egen son:) Jag får skylla på att han växt otroligt mycket över sommaren och att de mössor han hade i våras är på tok för små. Under sommaren har vi mest använt solhattar.

Vad tycker ni om tygerna? Något ni gillar?

Jag påminner nya läsare om att man kan beställa mössor av mej. För att se modellen och vilka varianter jag gjort hitintills kan ni kika under kategori "syhörnan".

Pris per mössa är 100 kr och en dregglis/scarf kostar 40 kr.

Maila eller skriv en kommentar nedan om ni är sugna på att beställa. Kommer ett inlägg senare om vilka tyger som finns hemma eller som jag kan beställa hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback