Sjukling med feber

2010-08-07 21:14:45 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Medans jag var på shopping har barnen spenderat dagen tillsammans med Mormor och Morfar. Barnen blev bjudna till Orsa grönklint för att se på björnarna och alla andra djuren i parken. Mira älskade att titta på djuren och visade stolt upp sitt isbjörnsgosedjur när vi kom hem igen.

Theo har tyvärr fått feber nu på kvällen. Jag som hade hoppats på att förkylningen skulle ge med sig idag. Det verkar lätta lite i näsan iaf och nu rinner det istället. Hellre det än att han ska va så täppt att han inte kan andas. Fösta gången som Theo är så sjuk. Vi har annars haft tur med sjukdomar i familjen. Hoppas att febern släpper och att den inte går upp mot 39 grader mer. Stackars liten!

Nu ska jag krypa upp i soffan och se på "Angel". En film som gått förbi mej och som jag ännu inte sett. Får passa på nu när den visas på tven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback