Snart träning

2010-08-24 16:36:16 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Jag laddar upp inför dubbelträningen genom att inte göra nåt. Eller ja, nåt gör man väl hela tiden med två barn inom husets väggar... men vi gör så att säga inget speciellt.

Jag känner egentligen inte alls för att gå o träna längre. Nattens vakentid har satt sig i min kropp i form av huvudvärk. Jag hoppas jag kan shaka bort det på kvällens danspass. Blir det värre får jag väl gå därifrån helt enkelt. Det är tur att jag har bokat träff med Louise, annars hade jag nog skjutit upp träningen till imorgon istället. Nu kommer jag ju dit iaf och väl där brukar det gå bättre än man tror.

Barnen leker bra själva inne i lekrummet. Jag är glad att dom kan göra det, även om det inte går lång stund innan jag kikar till dom med jämna mellanrum. Jag törs ännu inte lite helt på att Mira inte gör nåt dumt på lillebror. Givetvis vill hon inte vara dum, men ibland är hon mer hårdhänt än vad som är meningen.

Kanske tittar jag in senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: Jenny Persson

Hoppas huvudvärken släppte innan det var dax för din träning och jag hoppas att dansen gick bra !=)

Fick du mitt mail ?=) Vi kanske hinner höras vid lite senare ikväll om du kommer in på msn ! =)



Kram på dig !

2010-08-24 @ 19:46:19
URL: http://jennytranar.blogg.se/
Postat av: Frida

Sv: Jo men visst är det så :) Märker det när man bannar hunden eller Line för den delen, och de vänder sig om och tittar lite på en, och sen nästan knycker lite med huvudet och fortsätter precis med det de inte skulle göra. Fullständig ignorering! :) Men det är väl bara att vänja sig antar jag inför tonåren ;)

2010-08-24 @ 20:57:43
URL: http://childofdestiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback