Titta vad jag hittade!

2010-08-27 17:53:34 Shopping
» Kommentarer(0) «




En bild på mina två stjärnor från igår.

Vi satte oss som sagt i bilen och begav oss ner på stan. Barnen var nöjda och glada och sov båda två i omgångar. Jag fick lite shopping gjord och framför allt fick syrran och kompisen ut sina ansökningar. Bra jobbat tjejer!

Ikväll ska jag och maken gå på bio som jag nämnde tidigare. Fy va lyxigt det känns att få fixa iordning sig och sedan åka iväg för att äta nåt gott och gå på bio bara vi två. Vi har två biopresentkort som har gått ut bara för att vi inte har haft möjlighet att gå på bio på 2 år!? Galet va.
Tack för alla era kommentarer angående filmval. Det blir som de flesta av er tipsade - Inception. Jag hoppas den är bra. Har inte gillat dicaprios senaste filmer... men en chans ska jag ge honom iaf. 


Dagens shopping:


5-pack bodys från h&m 50 kr. Mycket bra slit och släng bodys när de är så billiga.


Tröja från kappahl, mössa/hatt från H&M och en kofta i 100% cashmire från H&M. Koftan har tidigare kostar 349 kr, nu kostade den 50 kr. Jätte mjuk o go. Hoppas Mira kan ha den ett tag trots att den är i 86/92 och att sedan Theo kan ta över den. Visst passar den både killar och tjejer, eller va tycker ni? Tröjan är också i Miras storlek, men tänkt som arvegods till Theo sedan:)



Vinter stövlar/boots till Mira och Tuffa kängor till Theo. Båda från Skopunkten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback