Inlindat och klart

2010-12-19 11:10:27 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Igår kväll satt jag och Maken uppe och slog in julklappar till klockan ett på natten. Man får väl skylla sig själv antar jag när man börjar ett sådant projekt klockan elva.
Nu är nästan allt inslaget iaf och vi hade roligt bland alla saxar, papper och snören. Vem som gör snyggast paket har vi också insett.

Idag ska jag jobba några timmar. Det blir ett kort pass idag, vilket passar mej ganska bra. (Med tanke på min "att göra" lista som hänger som ett berg över mej.) Efter jobbet ska vi åka och hälsa på en nyfödd liten krabat som äntligen fått se världen. Åhh va jag längtar. Kommer nog än en gång att inse när vi träffar lilla bäsen att vår bäse inte är så liten längre.

Theos ett års presenter slogs också in igår och jag förundrades än en gång över hur snabbt ett år går. Det var inte länge sen jag satt här med tjocka magen.

Nu ska jag dricka en kopp kaffe sedan bär det av mot work. Hej på er!


Julafton förra året & en höggravid mamma.

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

2010-12-19 @ 15:12:14
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1845
Postat av: Natali

Jättemysig bild.

2010-12-19 @ 17:03:47
URL: http://finest.se/natali

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback