Jobbdag

2010-12-04 11:37:53 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Fick sovmorgon och känner mej riktigt utvilad. Har klippt mössor och scarfs hela morgonen. Nu ska jag göra mej iordning för jobb sedan ska jag alltså fördriva resten av min dag bland alla julshoppingsugna människor. Ikväll är det symaskinen och lite fotoredigering som gäller. Just idag hade jag nog önskat att dygnet hade några fler timmar. Morgondagen kommer nog att bli lika hektisk den även om jag inte jobbar då.

Nu ska jag som sagt göra mej iordning... känns som en tuff uppgift just idag då mitt hår ser för bedrövligt ut.

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Jenny ♥

Hej min fina vän, hoppas du har haft en fin dag, kramar i massor

2010-12-04 @ 22:12:47
URL: http://www.jennyn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback