Julbeställningar - Upp till 30 % rabatt

2010-12-07 09:26:28 Syhörnan
» Kommentarer(0) «


Nu har ni sista chansen att beställa mössor och scarfs innan jul. Denna veckan är sista veckan som jag tar emot beställningar och kan garantera leverans innan jul.

Eftersom jag vill ha många paket av tomten så är jag lite extra snäll så här inför jul. Passa på att beställa några av mina julerbjudanden:

Enfärgade mössor med svart tryck (Gäller alltså inte mössor med vit textfärg) 80 kr

 

 

Mönstrade mössor
utan tryck 80 kr

Fleecemössa
med toffsar 100 kr

Liten scarf/dregglis
Köp 3 st för 150 kr

Stor scarf/halsduk
Köp 2 st för 150 kr



Tygerna och mer info hittar ni på min syblogg HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback