Nyttigaklubben

2010-12-05 17:45:27 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «




Hjälp va vi har varit nyttiga idag. Nyttiga i den bemärkelsen att vi fått otroligt mycket gjort här hemma.

Jag satt några timmar på morgonen och gjorde en väggalmanacka som vi ska ge bort i julklapp (samt ha kvar själva) Det var inte det lättaste att välja ut så få bilder bland alla fina vi har på barnen.
Jag blev färdig iaf och kunde stryka det och julkorten från listan "att göra".

Efter lunch tog vi tag i våra förråd. Vi plockade fram alla vinterkläder och packade ner och hängde in höstkläderna. Vi rensade också lite bland barnens urväxta kläder. Fick ordning i både garderober och förråd.

Mitt i allt hann jag också trycka text på några beställningar och sy det sista som jag inte orkade göra igår kväll.

Nu är jag ganska trött efter allt slit och av att ha varit uppe sedan fem imorse. Jag hoppas det går något trevligt på tven ikväll som vi kan sitta och slötitta på. Det är vi värda, tycker ni inte?

Imorgon ska jag ta tag i ett sista lass som ska ut på tradera innan jul och sen ska jag vila resten av december... haha... I wish.

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Det är så himla skönt att få rensa ur.

2010-12-05 @ 19:11:29
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag försöker oxå ta tag i att göra en almenacka att ge bort i julklapp. De fick en förra året på Saga.

Denna gång blir det syskonbilder!

Förstår dig det är svårt att välja mellan alla fina bilder!!

2010-12-07 @ 22:44:45
URL: http://sagaochfilipsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback