Underbara december dag

2010-12-03 17:36:46 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Vilken julstämning det var idag nere på stan. Mycket folk, snökaos, barn som sov i vagnen, julklappsshopping, svettigt och alldeles underbart. Jag älskar verkligen julhandeln. (Undra om jag kommer att säga samma sak imorgon efter jobbet?:)) Det är lite sorgligt att det inte blir varken stockholm eller göteborg denna julen. Jag brukar alltid försöka att komma iväg och julhandla i någon av de städerna. Då är det verkligen stämning!

Ikväll ska vi vara hemma hela familjen och njuta av att det är fredag och helg. Även om jag jobbar några timmar imorgon så ska det ändå bli skönt med helg nu. Jag ska försöka hinna med och rensa lite i förråden tänkte jag.

Tyvärr har jag inga bilder att bjuda på. Hade bara mobilen med mej och jag har inte hunnit lära mej hur jag får in de bilderna på datorn än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback