Bvc besök - 8 veckor

2010-02-25 19:38:32 Theo växer & utvecklas
» Kommentarer(0) «


På lördag blir vår lille prins 8 veckor gammal. Jag kan inte riktigt förstå vart tiden tar vägen.

Idag hade vi därför ett besök inbokat på bvc. Det var otroligt roligt att komma dit och se hur mycket han växt sedan vi var där för nästan 3 veckor sedan.

Theo 8 veckor
Vikt: 5680 g
Längd: 60 cm

Han har även fått tre nya veck på låren och ett under hakan:)

På tisdag ska vi dit igen på en läkarkontroll. Jag hoppas att läkaren kan kolla honom lite extra då och se så att inte förkylningen som hängt i nu i flera veckor har satt sig på något dumt ställe och bildat virus. Mira stumpan har nämligen fått feber idag på eftermiddagen. Jag hoppas att den försvinner under natten och att Theo inte blir smittad av något. Tycker inte om att se mina barn vara sjuka.

En utslagen liten grabb efter vårt besök på bvc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback