Dumma hund

2010-02-19 14:32:09 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Idag har jag varit till apoteket och fyllt på förrådet med nässpray till barnen. Hittade även en spray till Theo. Äntligen slipper jag hålla på med de där pipetterna som jag alltid lyckas trycka ut varje liten droppe innan de ens nått näsan. Det jobbiga var att nu när pappa kom hem så upptäckte han att vår käre hund Molly käkat upp både pappersförpackningen som nässprayen låg i plus själva flaskan. Ja, nu lär ju inte hon ha några problem med näsan de närmaste månaderna som druckit en hel flaska nässpray.

Ikväll ska jag träffa två tjejkompisar för en fika på caféet. Det blir nog trevligt.

Inatt kommer maken hem. Jag måste vara uppe till någongång mellan 1-2 i natt då jag ska åka och hämta honom. Känner mej inte alltför pigg på att vara uppe hela natten när jag vet att barnen vaknar sedan vid 5-6 tiden. Suck. Ska bli kul att få hem maken iaf. Tänk att vi överlevde en hel vecka utan honom.

Hoppas i får en mysig start på helgen och att ni överlever snön som förväntas komma i hela landet.

Kommentarer
Postat av: Annah

kör försiktigt inatt då!

2010-02-19 @ 15:51:07
URL: http://elsklingen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback