Fortsatt nattstrul och stressiga dagar

2010-02-10 10:07:36 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Inatt har varit en mindre bra natt. Jag somnade med Theo ammandes och vaknade en timme senare. När jag då försökte flytta upp honom på kudden mellan oss så vaknade han givetvis och ville inte somna om. Jag vet inte riktigt hur länge jag låg och stoppade in nappen, men till sist somnade vi båda två. Theo är inte riktigt bra i magen ännu. Semperdropparna har hjälpt lite men kvällarna och nätterna är fortfarande lite knöliga. Igår natt och dag var han inte alls glad. Jag hoppas verkligen att han blir bättre snart.

Idag ska vi åka till Media Markt och köpa en extren hårddisk, efter lunch ska vi sedan träffa en kompis och hennes dotter. Blir skoj för Mira att få en lekkamrat någon timme.

Har jag berättat att vi åker upp till dalarna igen på fredag? Maken ska på en Sälenresa i en vecka så jag och barnen ska fördriva tiden hos mamma och pappa. Ska bli skönt att komma "hem" igen även om vi nyss var där. Sist vi va dit gick tiden så fort och jag hann inte tröttna på att va där riktigt.

Har massor att fixa innan vi åker iaf och jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt.
Dax att kila med andra ord och inte sitta här och häcka.


Miras första flätor!

   
Theo bjuder på ett litet leende


Kommentarer
Postat av: Jenny. P

Åååå,vilka jätte fina kort på barnen ! Mira passar jätte bra i flätor och teo växer ju så det knakar ser det ut som ! =) Jag hoppas verkligen att jag hinner ner till er innan dom har börjat i skolan båda två och flyttat hemmaifrån,hahaha ! Kram !

2010-02-10 @ 13:44:51
Postat av: Vanilla

Vilka härliga kort på dina söta barn! :-)



Kram

2010-02-10 @ 19:43:27
URL: http://byvanilla.blogspot.com
Postat av: Matilda; Mamma till Mercedes & Leon

Tack :)

Oj vad han har växt, hoppas det blir bättre i magen för hans del så ni kan få lite bättre sömn framöver.

2010-02-10 @ 20:04:05
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback