Grattis till oss! Bröllopsdag idag!

2010-02-26 10:14:53 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Idag firar jag och Maken 5 år som gifta.
Inte kunde jag gissa när vi satt där på bröllopsfesten att jag fem år senare skulle bo här i jönköping, ha en dotter på 1½ år och en liten son på två månader. Tänk va mycket som hänt under de här åren. Mycket roligt, en del sorgligt och framförallt mycket kärlek.
Jag älskar min familj över allt annat och skulle inte överleva en dag utan någon av dom.

Jag är lyckligt lottad som hittade min själsfrände vid så ung ålder. Tänk så många underbara år vi har framför oss. Härliga år där vi får se våra fantastiska barn växa upp och där vi bara får njuta av varandra.

Det är med en grutta sorg jag kikar tillbaka på bilderna från bröllopet. Det var verkligen den bästa dagen i mitt liv (Tillsammans med dagarna då barnen föddes) och det är lite tråkigt att man aldrig får uppleva den dagen i repris.

Vi har fortfarande inte kommit på något roligt att göra idag... den enda planen just nu är nog så att vi åker ner på stan och käkar god lunch på någon restaurang. Till kvällen får det bli en myskväll här hemma.




Kommentarer
Postat av: Petra

OJ!! Va fina ni var/är!!!

Jätte fina bröllopskort!

2010-11-12 @ 15:17:55
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback