Konsten att slippa se på sport

2010-02-17 20:49:53 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Här hemma är det sport för hela slanten. Jag är inte direkt känd för att vara den som sitter bänkad framför tven när det är sport... så även idag sitter jah är vid datorn istället.
Nu vill jag bara göra klart för er att jag faktiskt sett på OS de sista två kväällarna. jag brukar hoppa in när det ärsom mest spännade och se målgångarna. Det kan jag tycka är lite lagom spännande. Igår satt jag tom och höll andan när Ferry vann.

Jag börjar dock få slut på internet sidor att besöka. Jag hoppar kring på de vanliga sidorna fram o tillbaka, fram o tillbaka.

En sak som jag också håller på med är att jag plockar ut bilder från när Mira föddes och framåt som jag ska göra en skiva av till mamma och pappa. Undra om jag någonsin blir klar med det? Man blir lite snurrig i huvudet av allt bild bläddrande.

Har ni några tips på skojjiga sidor att surfa omkring på?

Kommentarer
Postat av: patricia

hahaha precis samma sak här =) Vet inte vad jag ska gå in på snart!

2010-02-17 @ 22:12:54
URL: http://tricias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback