laddad för målning

2010-02-06 08:55:59 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


efter en natt där jag höroch häpna inte ammade Theo på 7 timmar så känner jag mej ganska laddad för en dag med penseln. Sen är det ju en annan historia att han inte somnade förrän närmare ett inatt... Men man kan ju inte få allt på en gång. Känns som att semper dropparna hjälper lite iaf. Så bra som han sovit de senaste tre nätterna har han aldrig sovit. Sen är det fortfarande ganska knöligt på kvällarna tyvärr...men barnsköterskan sa att det kunde ta upp till en vecka innan dropparna verkade fullt ut. Hoppet finns där att det börjar vända nu. Är än så länge livrädd för att bakslag så jag vågar inte dansa någon segerdans ännu. Nu har familjen samlat sig i rummet som ska målas. Kanske bäst att även jag joinar.

Kommentarer
Postat av: Tova

Åh, vad underbart att få sova så många timmar i sträck ;)

själv är våra nätter lite mer kaosartade, Elliot är ju glupsk som jag vet inte vad.

Men man hoppas ju det är tillfälligt, och visst är jag ändå inställd på att det SKA vara lite jobbigt i början ;)

2010-02-08 @ 22:55:55
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback