Liten uppdatering

2010-02-02 18:32:54 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Sitter nu hemma hos våra vänner M&J. Lånar datorn för att uträtta några ärenden. Härligt när man har vänner som ställer upp för en desperat datanörd som mej.

Ska strax till att fika lite så jag hinner inte skriva så mycket.

Fick inte alls så mycket tips som jag ville på bvc... så kan det va. Köpte iaf semper droppar idag så det ska i testa från och med ikväll. Jag hoppas det hjälper mer än minifom. Theo har gått upp helt ok iaf, dock int elika mycket som sist. 110 g på 5 dar är väl ändå ok:) 58 cm lång är han nu. STOPP, säger jag. Hit men inte längre.
Skönt att veta att han går upp iaf trots både magproblem och förkylning.

Fick en massage kurs på 10 min också av en sköterska. Så det ska jag testa på honom ikväll. Inatt hoppas jag verkligen på en bra natt. Jag behver det och säkerligen Theo också.

Nä...nu ska jag inte vara otrevlig längre, jag får skriva mer via mobilen sen istället.
Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Charlotte - Mamma till Nikita

Skriv sen om det hjälpte med semperdropparna. Har också tänkt o testa det men är osäker på om det funkar. Läste att amningte också kunde hjälpa så jag ska testa det :)

Kram

2010-02-03 @ 09:44:39
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback