Mina fotomodeller

2010-02-18 11:01:19 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «



Ett litet leende







Kunde inte låta bli att fota mina älsklingar i sina tuffa kläder. 

Dagens planer är att försöka mej på att sy en dreggellapp (som den Theo har på sig på bilden). Det går åt några sådana om dagen eftersom Theo spyr otroligt mycket hela tiden. Suck.  
Ikväll ska jag och Emmelie umgås. Sist vi träffades hann vi knappt prata kändes det som. Lätt att det blir så när man har barn båda två. Det är alltid någon som ropar på uppmärksamhet.

Torsdag idag...det betyder att det snart är slut på denna veckan och dax att åka hem till stan igen. Lite sorgligt faktiskt. Jag har helt plötsligt blivit mycket hemmakär. Alltså "hemma" som i "mammashus".


Kommentarer
Postat av: Fall Maria

Ni kanske blir Järnabor igen snart då? ;) Snygga byxor du sytt till barnen föressten! Tuffa!

2010-02-18 @ 15:06:02
URL: http://signesmamma.blogspot.com/
Postat av: Annah

Vilka fina barn du har!

2010-02-21 @ 21:50:46
URL: http://elsklingen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback