Muuu

2010-02-21 22:37:37 Mitt mammaliv
» Kommentarer(4) «


Ikväll har jag verkligen varit mjölkkossa. Theo har inte alls varit glad och jag har inte gjort annat än suttit med honom vid bröstet. Ja, nästan hela tiden iaf. Betydligt oftare än han brukar åtminstone. (Jag har en försmak för att överdriva)
Jag hoppas att han sover gott för natten nu och att jag också får sova inatt. Riksen med en knölig kväll är väl att natten blir likadan.

Jag fyndade just en jätte fin klänning till Mira på tradera. Den måste jag visa er när den kommer hem i lådan. På tal om kläder så har Theo vuxit ur storlek 56 nu under veckan som gått. Bara att åka hem och tvätta upp alla 62 plagg på direkten! Är rädd att de också kommer att sitta precis. Fy va fort det går. Lillkillen växer för fort helt enkelt!

Nu ska jag sova. Damernas masstart skippar jag ikväll, det räckte med herrarnas.

Kommentarer
Postat av: patricia

Och jag fyndade 3 st Polare och Pyret byxor till Jamie för ca 100:- hihihi

2010-02-22 @ 08:10:40
URL: http://tricias.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hihi ja oj oj växer så det knakar! Känns skönt att jag faktiskt tagit de lugnt med shoppingen till bebisen i magen, finns att ärva så det räcker efter Astrid förmodligen även om det numera suger enormt i shopping tarmen :P



Kramisar

2010-02-22 @ 10:12:59
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Maddis "miixs"

Oj, va han växer =D Tiden går sååå fort! I slutet på veckan/början på nästa så kan vi träffas. Då har jag ätit pencillin i en vecka o bör inte smitta med min förkylning =) Är så sugen på att träffa dig, Theo o Mira =) Kramisar

2010-02-22 @ 18:30:29
URL: http://miixs.blogg.se/
Postat av: Theodora

Även här hemma har jag varit kossa ikväll, men tror nog att min lilla äntligen somnat nu hurra

Dags att krypa till kojs.

Hoppas ni får en god natt sömn!

/T

2010-02-23 @ 01:49:28
URL: http://theodoraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback